Заяви връщане и замяна, като:

Гост или Регистриран потребител

Доставка:

Поръчки по телефон се приемат в часовете между 9 и 16 часа! Поръчки директно от системата ни (от Бутона "Купи") може да извършвате 24 часа в денонощието!
Доставяме в цялата страна с куриерска фирма Еконт Експрес до адрес на клиента или до офис на Еконт с въответното населено място. Доставката се извършва в рамките на 2 до 5 работни дни от потвърждаване на поръчката. Доставката е за сметка на клиента и се таксува според стандартните тарифи на куриерска фирма Еконт - 
ВИЖ ТУК.
При получаване на пратка клиентът е длъжен да заплати куриерската такса, дори в случаите на отказана след преглед пратка. В подобни случаи клиентът следва да заплати куриерската такса в едната посока (от изпращача към получателя). Втората такса по връщане в обратна посока се поема от търговеца.

Връщане/Замяна: В EXO.BG можеш не само да купуваш лесно, но и да връщаш лесно продукти. Ако не си доволен от закупения от теб продукт, независимо от причината, можеш да го върнеш в срок от 14 дни от доставката му. 
ДРУЖЕСТВОТО следва да получи продукта с неговата 
оригинална кутия/опаковка с етикет, без индикации, че стоката е била употребявана от клиента, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин.
 Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава каквато е била при заявката и закупуването й.В случай, че клиентът открие явни недостатъци на стоката, той може да върне артикула и да поиска връщане на парите. Рекламация на стоката трябва да се предяви веднага, щом е открит дефект. В този случай доставката е за сметка на ДРУЖЕСТВОТО.

Условия на връщане: 


Разходите за транспортната(куриерска услуга) са за сметка на Exo.bg  единствено в случаите на дефектна (фабрично повредена стока) или на грешно изпратен артикул. Също така в случаите, когато клиентът е изплатил стойността на целия наложен платеж, а в пратката му е липсвал един или няколко артикула. Тогава повторното изпращане е за сметка на Exo.bg!
В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщаш продукта, трябва да върнете и подаръка.
В случай, че сте закупили повече от един еднакви продукти и желаете да върнете два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.


Парично обезпечаване:


В случай на връщане на стока, клиентът е длъжен да върне артикула на следния адрес:
Бургас, Офис на Еконт "Патриарха", Тел: 0877 68 40 30, До "Зиг Заг Бета" ЕООД
Върнатият артикул трябва да бъде получен от нас в изряден търговски вид (във вида, в който е бил изпратен от нас).
За целта, моля при оформяне на пратката чрез куриерската компания да бъде отразена опцията "
Тест и преглед". 
Върнатата пратка трябва да бъде БЕЗ наложен платеж. След като екипът ни се запознае с върнатото съдържание, стойността на върнатия артикул ще бъде изпратена по ваша банкова сметка. 
Всеки клиент е нужно да изпрати коректно изписана банковата си сметка на следния имейл: 
nazigzag@abv.bg